5 načina kako privući lojalne pacijente

5 načina da potaknete svoje vjerne pacijente da privuku druge poput njih

Svi dobro znamo koliko je teško i izazovno privući nove pacijente u ordinaciju. Jedan od najučinkovitijih, a ujedno i najjeftinijih načina je da omogućite svojim postojećim pacijentima da to naprave za vas. Svaka ordinacija ima pacijente koji su privrženiji od ostalih. No kako ih potaknuti da vas preporuče drugima? Donosimo vam 5 jednostavnih koraka koji će vam brzo donijeti rezultate.

1. Identificirajte tko su najbolji

Za početak odredite tko su vaši najbolji pacijenti, za koje imate osjećaj da su najlojalniji. Tko su “najbolji” pacijenti? Lako ćete ih prepoznati po slijedećim obilježjima:

  • Učestalost posjeta – odaberite one koji vas redovito posjećuju i koji vam dolaze s razlogom.
  • Aktualni pacijenti – birajte pacijente s kojima ste nedavno bili u kontaktu. Izbjegavajte one koje niste vidjeli više od 8 do 10 mjeseci.
  • Odgovornost – tražite one koji se pridržavaju vaših uputa i preporuka.

2. Mudro birajte motivacijsko sredstvo

Dobra ponuda sigurno će motivirati vaše pacijente da vam pomognu, ali morate biti sigurni da im nudite nešto što ih uistinu zanima i što je dobro za njih.

  • Ponudite nešto što je povezano s vašom ordinacijom i uslugama.
  • Ponudite nešto što će omogućiti pacijentima da vas preporuče svojim prijateljima, kolegama i članovima obitelji.
  • Ponuda mora biti primjerena za pacijente koje ste identificirali kao najbolje.
  • Ponuda mora biti jednostavna, jasna i razumljiva.

Pacijenti će vam željeti pružiti podršku ukoliko cijene vaš rad ili rad vašeg tima. Nagrada koju će primiti za daljnju preporuku je lijepa gesta i način da im se zahvalite. Može biti simbolična poklon kartica, besplatna kava, ali i neka atraktivna nagrada. A povrh svega osnažit će i vaš odnos i povećati međusobno povjerenje.

3. Pitajte svoje navjernije pacijente da vas preporuče drugima

Kako tražiti pacijente da vam pomognu u širenju poslovanja?

  • Zamolite ih da podijele svoja iskustva na društvenim mrežama npr. Facebook.
  • Promovirajte novu ponudu putem e-maila (npr. poseban popust). Zamolite svoje pacijente da proslijede ponudu svojim prijateljima ili ju podijele na društvenim mrežama.
  • Dajte pacijentu kupon koji uključuje i jedan dodatni za njegovog prijatelja. Označite kupone kodovima, kako biste mogli zahvaliti ili nagraditi pacijente koji su proslijedili vaše kupone.

4. Zahvalite pacijentima na suradnji

Budite dosljedni i ne propustite zahvaliti pacijentima i nagraditi ih sukladno obećanju. Ukoliko ne koristite neko programsko rješenje za praćenje i održavanje baze korisnika koje će vam to automatski omogućiti, unaprijed osmislite proces na temelju kojeg nećete propustiti zahvaliti svima koji su to zaslužili. Pronađite način na koji ćete pratiti ponašanje vaših klijenata.

5. Nastavite raditi na odnosu

Bavite se svojim najboljim pacijentima, izdvojite malo vremena kako bi održavali pozitivan odnos. Ne trebate puno ulagati, najćešće je dovoljan mali znak pažnje: napravite nešto zbog čega će se osjećati posebno, pošaljite poruku u kojoj ćete im zahvaliti za vjernost ili čestitajte rođendan. Lojalan pacijent vaša je najvrednija imovina i najbolji ulog za uspješno poslovanje. Samo im treba malo poticaja s vaše strane.

26/01/18|