3 stvari na kojima ordinacije grade svoj uspjeh

Iskustvo koje pružate vašim pacijentima je ono što vas čini prepoznatljivima. Zadovoljstvo proizlazi iz pozitivnog iskustva koje ne iziskuje velika ulaganja. Zadovoljni pacijenti najvažnije su dobro uspješnih ordinacija. Donosimo vam 3 stvari koje će napraviti razliku za pacijenta i vas.

 

1) Što pacijenti zapravo žele?

Za malo pacijenata odlazak stomatologu predstavlja kupnju ispuna ili krunice. Pacijenti uglavnom dolaze po novi, ljepši izgled odnosno osjećaj koji će imati nakon tretmana. Pacijenti žele da riješite njihov problem, kojeg u nekim slučajevima nisu ni svjesni.

Oni žele:

  •            zdrave zube
  •            lijepi osmijeh (koji će im dati samopuzdanje
  •            jesti i piti bez boli ili straha da će im zub ispasti
  •            upoznati novog partnera, zaljubiti se
  •            promijeniti posao, napredovati
  •            biti zadovoljni sa sobom, sviđati se sami sebi, zaljubiti se u vlastiti osmjeh.

Saznajte što želi i dajte mu to. Nije neka nauka. Pacijent koji kupuje rješenje (baš kao i vi u nekim drugim situacijama), naći će način kako će ga platiti.

 

2) Budite više od stomatologa

zadovoljan pacijent = zadovoljan doktor

Po čemu će vaša usluga biti posebna? Kako ćete ponuditi pacijentu nešto drugačije od drugih? Uspješne ordinacije ne nude pacijentima samo terapiju. Nude im dobro iskustvo, mogućnost da se ugodno osjećaju. Poklonite pacijentu vrijeme i pažnju, slušajte ga, postavljajte pitanja. Ako znate koje su mu brige i želje, znat ćete ga usrećiti.

Ipak, ne inzistirajte na razgovoru – nekada jednostavno nije ni vrijeme ni mjesto. Dobra komunikacija mora ispuniti neke preduvijete. Možda će vaš pacijent lakše komunicirati s nekim iz vašeg tima. Zato je važno da imate dobru komunikaciju unutar tima. Ukoliko ona nije spontana, izradite protokole i rutine koji će vam osigurati dijeljenje informacija unutar tima. To može biti zajednička kava, redovni sastanci, ali i elektronska baza pacijenata ili program koji koristite.

 

3) Neka vaši pacijenti rade za vas

Ljudi kupuju od izvora koji im se sviđaju i kojima vjeruju. Povjerenje i preferencije nastaju temeljem dobrog odnosa koji se gradi s vremenom.

Ulaganje u izgradnju dobrog odnosa s pacijentom je ulaganje u vlastitu promociju. 80% pacijenata dolazi u ordinaciju zahvaljujući preporuci prijatelja ili člana obitelji. Zadovoljan pacijent rado će podijeliti svoje iskustvo s prijateljima, rodbinom i kolegama s posla. Preporuka je čimbenik na temelju kojeg 74% kupaca donosi odluku o kupnji. Preporuka je vaš najbolji marketinški i prodajni alat. I zato slijedite jednostavnu folmulu za uspjeh:

zadovoljan pacijent = zadovoljan doktor.

 

 

26/07/18|