5 savjeta za promociju dentalne ordinacije na facebooku

Ako tražite savjete koji će vam pomoći u promociji vaše ordinacije, sigurno ste već čuli da je kreiranje Facebook poslovne stranice jedan od prvih i najčešćih koraka. Zašto?

Zato što je Facebook društvena mreža sa uvjerljivo najvećom publikom: u Hrvatskoj Facebook profil ima 1.9 milijuna korisnika, a više od 1.5 milijuna ih aktivno svaki dan.

To je zaista nevjerojatan broj ljudi koje možete potencijalno doseći putem jedne online platforme. Zato, ako još niste, svakako razmislite o kreiranju poslovne stranice za vašu ordinaciju.

Ako vaša ordinacija već ima stranicu na Facebooku – sjajno! No što dalje?

#1 Ažurirajte podatke

Olakšajte potragu potencijalnim i postojećim pacijentima. Pobrinite se da brzo i jednostavno mogu pronaći vaše podatke. Ništa nije toliko frustrirajuće kao kada ne možete pronaći broj telefona ili radno vrijeme ili još gore kada je broj netočan.

Olakšajte svojim pacijentima potragu ažurirajći svoj Info odjeljak točnim podacima (i ažurirajte svaku promjenu). Ono što svakako morate navesti su:

  • Adresa ordinacije
  • Telefonski broj
  • E-mail adresa
  • Adresa vaše web stranice
  • Radno vrijeme

Ukoliko nemate vlastitu web stranicu, svakako biste trebali razmisliti o njenoj izradi, no to je tema za neki drugi članak.

#2 Objave koje izazivaju reakciju publike

Najćešći problem s kojim ćete se susresti na facebooku je da publika ne odgovara na vaše objave. Ključno je pronaći načine koji će ih potaknuti na neku akciju (like, komentar, djeljenje objave, upit).

Odredite vašu ciljanu publiku! To ćete napraviti tako da definirate njezinu starosnu dob (25 – 55 godina), regiju ili grad u kojem se nalazi i njezine interese (npr. sport, borilačke vještine, moda i ljepota).

Nakon toga lakše ćete odrediti što ih zanima i što ćete objavljivati. Imajte na umu da objava mora biti kratka, zanimljiva i treba sadržavati poziv na akciju (click-to-action). To ne znači da s vremena na vrijeme nećete podijeliti smiješne i duhovite objave, zanimljiv ili koristan članak, te obilježiti blagdane ili praznike.

Podijelite promotivnu ponudu, nagradite fanove vaše stranice. Vodite računa o pravilima Facebooka – tražiti korisnike da lajkaju stranicu i javno podijele vašu objavu kako bi sudjelovali u izvlačenju  za neku nagradu nije dozvoljeno.

Podijelite fotografiju. Što nas dovodi do slijedećeg savjeta…

#3 Prave ili stock fotografije? Ma samo prave!

Ne trebate ulagati u skupocijenu opremu niti trošiti novac na stock fotografije (koje ionako izlaze iz mode). Budite autentični. Napravite i objavite fotografije ordinacije i prostora oko ordinacije. Ne zaboravite na fotografirati sebe! Pacijenti žele znati kako izgleda njihov stomatolog. Slikajte vaše osoblje dok obavljaju svoje svakodnevne zadatke ili napravite zajedničku fotografiju.

Ne morate biti potpuno formalni – komunikacija na društvenim mrežama je “opuštenija”. Spoznaja pacijenta da dolazi u prijateljsko okruženje plus je u vašu korist.

Fotografirajte vašeg zadovoljnog pacijenta. Samo budite na oprezu (zbog famoznog GDPR-a) i svakako prije objave fotografije imajte njegov pristanak, u pisanoj formi.

#4 Najpovoljnije oglašavanje

Nove pacijente najlakše ćete privući putem Facebook oglasa. Nakon što ste otvorili stranicu i postavili neki sadržaj na nju, izradite oglase za vašu ciljanu publiku.

Facebook oglas je jednostavan alat koji vam omogućuje da odaberete postojeću (ili kreirate novu) objavu koju želite promovirati te definirate kome želite tu poruku poslati. Facebook se pobrinuo da kreiranje oglasa bude intuitivan proces koji se sastoji od nekoliko jednostavnih koraka.

Samo par dolara kasnije, vaša objava će doseći tisuće ljudi i pozvati ih na akciju (kao što je opisano pod brojem 2), dok će vam sam alat omogućiti da to detaljno pratite.

#5 – Njezino visočanstvo: Preporuka

Zamolite pacijente da se prijave (check-in) na vašoj Facebook stranici tijekom boravka u ordinaciji. Zatražite ih da napišu kratki osvrt (review) odnosno preporuku nakon posjete. Statistika pokazuje kako ljudi zaista čitaju tuđe preporuke i donose odluke temeljem njih. Ovo su samo neke brojke koje to potvrđuju:

  • Broj zvijezdica na stranici (rating) prva je stvar temeljem koje potrošači ocijenjuju neku tvrtku.
  • 92% potrošača čita osvrte .
  • 80% potrošača više vjeruje osvrtima nego preporukama druge osobe.

Sigurno ste čuli izjavu  – ako nije na Facebooku nije se dogodilo.

I to je sve!

Sada znate zašto je Facebook prvi odabir kad planirate promovirati svoju ordinaciju  i širiti poslovanje.

Koji ćete od ovih savjeta isprobati? Javite nam na naš Facebook!

20/12/18|