KAKO SE SUOČITI S DR. GOOGLEOM?

SAVJETI ZA SUOČAVANJE S INFORMIRANIM PACIJENTIMA

Kako se stomatolozi i njihovi timovi mogu suočavati s brigama i dvojbama pacijenata? I kako svojim pacijentima mogu pomoći u donošenju informiranih odluka o upravljanju svojim oralnim zdravljem? Evo nekoliko vrijednih savjeta koje ćete lako provoditi u praksi.

ZA  STOMATOLOGE

  • Budite spremni na promjene. Slušajte svoje pacijente kada s vama žele podijeliti informacije koje su pronašli na internetu.

  • Podučite svoje pacijente o internetskim stranicama na kojima mogu pronaći točne i lako razumljive informacije.

  • Ponudite svojim pacijentima da pretražuju točno određene informacije da se ne bi osjećali zatrpani ogromnom količinom rezultata pretraživanja.

  • Nastavite razvijati svoje komunikacijske vještine da možete prepoznati i riješiti brige svojih pacijenata. Sumnja i strah ozbiljno utječu na suradnju s pacijentom.

  • Rješavajte nesporazume. Ako nemate dovoljno vremena tijekom pregleda, recite to pacijentu i pitajte ga želi li zakazati još jedan pregled.

  • Suosjećajte sa svojim pacijentima kako bi vam se otvorili. Mogu vam otkriti informacije koje mogu bitno pomoći u donošenju odluke o najboljem načinu liječenja.

ZA POMOĆNO OSOBLJE

  • Postoji mnogo razloga zašto se pacijenti osjećaju neugodno prije terapije. Nekada se to događa jer su nepovjerljivi prema odabranoj terapiji zbog različitih informacija pročitanih na internetu. Pitajte pacijente što znaju o svom stanju. Ako pacijenti osjećaju da ih slušate, to ih možda potakne da vam se otvore.

  • Neki će pacijenti možda radije biti otvoreniji s vama nego sa svojim stomatologom. Ako pacijenti s vama podijele svoje brige, potaknite ih da pričaju sa stomatologom o tome što su pronašli na internetu.

  • Neki će se pacijenti sramiti priznati svome stomatologu da su pretraživali informacije na internetu jer ne žele da odbaci njihova saznanja. Recite im da je jedna od najvažnijih zadaća njihova stomatologa da im pruži više informacija o tome ili da im pojasni sve nedoumice.

  • Iskoristite vrijeme čekanja da pacijentima pružite podršku u donošenju informiranih odluka. Ako ste upoznati s nekim izvorima informacija o određenom stanju ili terapiji, otkrijte ih pacijentu i potaknite ga da priča o tome.

  • Otiđite korak dalje: sami provedite pacijente kroz internetske sadržaje. Koristite se posterima ili letcima o čestim indikacijama i terapijama s QR-kodovima ili kratkim URL-ovima kako biste pacijentima omogućili da dođu do internetskih stranica na kojima se nalaze točne i lako razumljive informacije.

ZNATE LI ZA JOŠ NEKE SAVJETE? 

Podijelite ih s nama na Facebook/KulzerAdriatic

31/05/19|